HASTA HAKLARI BİRİMİ
*NASIL GİDİLİR?
Zemin -1 katta poliklinik içerisinde
Hasta Hakları:
1. Hizmetten genel olarak faydalanma
2.Eşitlik içinde ulaşma
3. Bilgilendirme
4. Kuruluşu seçme ve değiştirme
5. Personeli tanıma, seçme ve değiştirme
6. Bilgi isteme
7. Mahremiyet
8. Rıza ve izin
9. Reddetme ve durdurma
10.Güvenlik
11.Dini vecibelerini yerine getirme
12.Saygınlık görme
13.Rahatlık
14.Ziyaret
15.Refakatçi bulundurma
16.Müracaat, şikâyet ve dava hakkı
17.Sürekli hizmet
SORUMLULUKLARIMIZ
· Sağlık kurumunun kural ve uygulamalarına uygun davranmak, katılımcı yaklaşım
· Yakınmalar ve daha önceki hastalık-tedavi bilgilerini eksiksiz paylaşım
· Hekimince belirlenen kontrollere riayet ve gidişatıyla ilgili geri bildirimler
· İlgili mevzuat gereği öncelikli hastalar ve diğer hasta-çalışanların haklarına saygı duymak
· Hastane kurallarına uymak ( Hasta hastane malzemelerine verdiği zararları karşılamak durumundadır.)
· Hasta, sosyal güvenlik durumundaki, kimlik ve iletişim bilgilerindeki değişiklikleri zamanında bildirmek ve takip etmek sorumluluğundadır.
*Başvuru Seçenekleri
-Hasta Hakları Birimi
-www.saglık.gov.tr
-Dilek-Şikayet ve Öneri Kutuları
-SABİM(Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi) (184)
-CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) (150)
*BİRİM ÇALIŞANLARI
Birim Sorumlusu: Ahmet SARI
Birim Personelleri:
Habib ELATAŞ
Hasan Hüseyin ÇELEBİ
Mediha GÜLCÜ
*İÇ HAT TELEFON
1575